Optimizează-ți activitatea cu serviciile noastre de contabilitate profesionale!
Despre noi
Expertiză contabilă la îndemâna ta
Oferim servicii de contabilitate completă, conform Standardelor Românești de Raportare Financiară pentru toate tipurile de afaceri, inclusiv societăți comerciale, persoane fizice autorizate, profesii liberale, întreprinderi individuale, întreprinderi familiale și sedii permanente ale persoanelor nerezidente.
Afacerea ta are nevoie de un contabil profesionist?
Completează formularul și hai să discutăm!
Viziunea noastră
Viziunea noastră
Ne dorim să devenim partenerul de încredere al fiecărui client în privința serviciilor de contabilitate.
Oferim soluții complete și personalizate pentru fiecare afacere, astfel încât să contribuim la o creștere organică.
Prin atenția la detalii și prin implicarea constantă în procesul de îmbunătățire a serviciilor, ne propunem să fim partenerul perfect pentru orice afacere, indiferent de mărimea acesteia.
De ce să lucrezi cu noi
Ce poate face un contabil pentru tine?
Îți dorești să ai partea financiar-contabilă a afacerii tale în mâinile unor profesioniști experimentați? Noi suntem soluția.
Cu un personal dedicat și servicii adaptate nevoilor tale, te asigurăm că vei avea acces complet la rapoarte clare și la o evidență contabilă perfect organizată.
Alege să lucrezi cu noi și profită de avantajele serviciilor noastre de contabilitate de top!
De câte ori ai nevoie și conform procedurii agreate împreună, vei fi informat cu privire la situația financiar-contabilă a societății tale.
La SMAC ai parte de o comunicare directă și transparentă cu un expert contabil dedicat afacerii tale.
Ne facem treaba cu promptitudine și ne asigurăm în permanență că toate documentele sunt înregistrate corespunzător și toate declarațiile sunt depuse în termen.
CONTABILITATE
Operarea în contabilitate a documentelor primare;
Întocmirea registrelor obligatorii (Registrul Jurnal, Balanța de verificare, Registre TVA, Registre Fiscale);
Întocmirea și depunerea declarațiilor fiscale periodice (TVA, Impozit pe venitul microîntreprinderilor/pe profit, Impozite cu reținere la sursă etc.);
Întocmirea situațiilor financiare anuale, interimare și a raportărilor contabile semestriale;
Asistență și reprezentare în fața organelor fiscale, inclusiv acordarea de asistență de specialitate pe parcursul derulării inspecției fiscale;
Întocmirea dosarului și coordonarea procesului de rambursare TVA;
Întocmirea și/sau actualizarea manualului de politici și proceduri contabile;
Raportare către management;
Transmitere informări legislative periodice.
Servicii contabile complete. Cum lucrăm
Identificăm necesitățile contabile ale afacerii tale
Așteptăm furnizarea informațiilor necesare serviciului contabil, definirea și stabilirea termenelor și responsabilităților fiecărei părți.
Are loc transferul actelor contabile în vederea înregistrării acestora
Astfel ne asigurăm că informațiile sunt actualizate, documentele înregistrate și rapoartele sunt furnizate la timp.
Transmitem rapoartele financiar-contabile
După înregistrarea actelor primite, întocmim balanța, registrele fiscale și raportările agreate.
Cui ne adresam
Servicii contabile pentru orice tip de afacere Indiferent de dimensiunea afacerii, fie că ai un start-up sau un business de anvergură, te putem ajuta să ai toate actele contabile la zi, și să fii la curent cu noutățile din domeniu.
Servicii de contabilitate
pentru start-up
Servicii de contabilitate
pentru întreprinderi mari
Servicii de contabilitate
indiferent de domeniul de activitate
Servicii de contabilitate
indiferent de locație
Testimoniale
Liquid, Founder
Liquid, Founder
Liquid, Founder
Request an Insurance policy.
Embrace holistic development and support for employees the aim of being a first-choice
Întrebări și răspunsuri servicii contabilitate
Documentele financiar-contabile se vor transmite către echipa noastră în format electronic, conform unei proceduri agreate, deoarece procesarea acestora se efectuează prin intermediul unui program dedicat. Ulterior ne poți transmite documentele și în format fizic prin curier, pentru arhivarea acestora.
Ținem foarte mult atât la o comunicare eficientă cu fiecare client în parte cât și la transparență. De aceea, ori de câte ori situația o impune vom avea întâlniri față în față, pe Teams sau la telefon și vom transmite lunar pe email rapoartele agreate împreună. Astfel ne asigurăm că fiecare client este ținut la curent cu situația financiară a companiei.
Prin colaboratorii noștri putem furniza și alte servicii conexe precum cele de consultanță juridică și nu numai.
Considerăm că fiecare antreprenor cât și echipa internă trebuie să aibă cunoștințe din domeniul financiar-contabil pentru a-și putea stabili niște obiective coerente. Astfel, punem la dispoziția clienților cursuri practice pe subiecte de interes pentru fiecare în parte.
Cu siguranță ne reprezentăm clienții în relația cu organele statului și oferim asistență de specialitate pe parcursul controalelor oficiale.