Servicii de administrare dosare și salarizare personal
Optimizează procesul de salarizare și administrare dosare de personal cu serviciile SMAC!
Despre noi
Externalizare servicii resurse umane: Gestionare și salarizare personal
Externalizarea serviciului de resurse umane ce implică atât administrarea dosarelor de personal cât și activitatea de salarizare este avantajoasă pentru companii.
Astfel te asiguri că respecți toate cerințele legislative, că salariile angajaților sunt procesate la timp, documentele sunt întocmite corect, eliminând totodată costurile pentru un departament intern specializat pe resurse umane.
Ai nevoie de un specialist HR sau salarizare pentru afacerea ta?
Completează formularul și hai să discutăm!
Viziunea noastră
Viziunea noastră
Ne dorim să devenim partenerul de încredere al fiecărui client în privința serviciilor de contabilitate.
Oferim soluții complete și personalizate pentru fiecare afacere, astfel încât să contribuim la o creștere organică.
Prin atenția la detalii și prin implicarea constantă în procesul de îmbunătățire a serviciilor, ne propunem să fim partenerul perfect pentru orice afacere, indiferent de mărimea acesteia.
De ce să apelezi la un specialist resurse umane de la SMAC?
Poți lăsa în sarcina noastră toate procedurile administrative legate de resursele umane, cum ar fi: întocmirea actelor adiționale, contractelor de muncă, eliberarea adeverințelor și întocmirea declarațiilor fiscale. Începând de la semnarea contractului, ne vom asigura că toate actele sunt în conformitate cu legislația în vigoare, astfel încât acest aspect să nu te mai preocupe.
Cunoaștem în detaliu legislația românească și ne asigurăm că o aplicăm întocmai atunci când vine vorba despre întocmirea documentelor din dosarele de personal.
Depunerea în termen a declarațiilor fiscale și transmiterea la timp a informărilor privind obligațiile fiscale datorate sunt prioritățile noastre.
Ne ocupăm de calculul salarial și de întocmirea statelor de plată astfel încât clienții noștri să primească toate informațiile necesare pentru a face plata salariilor la timp.
Resurse Umane: Administrare dosare de personal și salarizare
Întocmirea contractelor de muncă, a actelor adiționale, a deciziilor de încetare sau suspendare a contractelor etc.;
Întocmire adeverințe, note de lichidare, alte documente solicitate de angajați;
Evidența concediilor de odihnă a angajaților;
Întocmirea documentelor periodice de salarizare, în funcție de specificul societății (statul de salarii, fluturași, situație costuri pe departamente etc.), pe baza informațiilor primite cu privire la variabile: zile de concediu de odihnă, zile de concediu medical, bonusuri etc.;
Întocmirea și depunerea declarațiilor fiscale periodice;
Ținerea evidenței salariaților în Registrul General de Evidență a Salariaților;
Întocmirea și depunerea dosarelor privind recuperarea de concedii medicale;
Asistență și reprezentare în fața autorităților (ex: Inspectoratul Teritorial de Muncă).
Servicii Resurse Umane. Cum lucrăm
Realizăm un audit privind activitatea de administrare a dosarelor de personal
Doar așa putem identifica anumite probleme dacă există și înțelegem care sunt nevoile societății.
Ne ocupăm de dosarele de personal, unul câte unul
Verificăm cu atenție dosarele angajaților, întocmim documentele necesare, administrăm controalele medicale la angajare, ne ocupăm de înregistrări în Revisal, întocmim note de lichidare etc.
Ne ocupăm de salarizare
Întocmim statul pe baza informațiilor primite și transmitem toate rapoartele necesare pentru ca plata salariilor să fie procesată.
Servicii de resurse umane: administrare dosare de personal și salarizare
Te poți degreva de anumite sarcini, cum ar fi gestionarea resurselor umane. Indiferent de cât de mare sau mică este echipa ta, ne asigurăm că elaborăm toate documentele necesare la angajare, în caz de concediere sau demisie, în caz de concediu medical, șomaj, indemnizație creștere copil și nu numai.
Servicii resurse umane
pentru companii mari
Servicii resurse umane
pentru start-up-uri
Întrebări și răspunsuri Administrare Dosare de Personal și Salarizare
Suntem foarte organizați, astfel încât putem procesa eficient datele ce țin de calculul salarial, efectuăm verificări ale unor eventuale erori de procesare, urmăm întocmai litera legii când vine vorba despre taxele aferente și specificul fiecărui client.
Cu siguranță vom pregăti și vom pune la dispoziția autorităților toată documentația solicitată și, de asemenea, ne reprezentăm clienții în fața autorităților.
Pe lângă raportarea lunară către client, mai putem oferi rapoarte privind concediile medicale și cele de odihnă, raport de costuri pe angajat dar sau pe centre de cost, dar și alte rapoarte pe care le agreăm împreună